Μεγάλη ξενοδοχειακή μονάδα αυξάνει σημαντικά πληρότητες και τζίρο αξιοποιώντας τα δεδομένα της

SharePrintBookmark
Με μια ματιά
Η ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗ ΑΕ λειτουργεί μια σύγχρονη ομάδα 5 αστέρων σε δημοφιλή ηπειρωτικό προορισμό της Ελλάδας. Το τελευταίο διάστημα τα μεγέθη της επιδεικνύαν σημαντικές διακυμάνσεις, χωρίς η Διοίκηση να μπορεί να προσδιορίσει τις ακριβείς αιτίες για αυτό. Ακόμη και στις περιπτώσεις που επιχειρούσε να το κάνει, η διαδικασία ήταν πολύ χρονοβόρα και επίπονη. Έτσι, μας ζήτησε να τη βοηθήσουμε να έχει πιο έγκαιρη και πιο έγκυρη εικόνα για την πορεία της μονάδας.
Πώς Δουλέψαμε
Αναλύσαμε τα δεδομένα κρατήσεων και πωλήσεων του ξενοδοχείου και συζητήσαμε με τη Διοίκηση και τους επικεφαλείς των τμημάτων για να κατανοήσουμε το υφιστάμενο πλαίσιο προώθησης πωλήσεων, το μοντέλο τιμολόγησης των υπηρεσιών, της στελέχωσης και τον τρόπο που επί του παρόντος παρακολουθείται και αξιολογείται η αποδοτικότητα και τα αποτελέσματα της μονάδας.

Διαπιστώσαμε ότι η παρακολούθηση των αποτελεσμάτων γινόταν μόνο σε top-line επίπεδο από τη Διοίκηση, ενώ τα Τμήματα δεν είχαν στοχοθέτηση και εργαλεία ή πληροφόρηση για να αξιολογούν την αποδοτικότητά τους. Έτσι, πολλές πτυχές δυνητικού επηρεασμού των αποτελεσμάτων δεν έρχονταν στο προσκήνιο έγκαιρα προς αξιολόγηση και λήψη αποφάσεων (ενδεικτικά από μια πελατειακή βάση άνω των 15.000 ατόμων, μόλις 0.3% επιδείκνυε επαναληψιμότητα.

Για να μπορέσει η επιχείρηση να αξιοποιήσει στο μέγιστο τη δυναμική της, σχεδιάσαμε ένα πλαίσιο ενημέρωσης που περιλαμβάνει δείκτες απόδοσης με ανάλυση σε γενικό και ειδικό επίπεδο (π.χ. δείκτες πληρότητας, ADRs ανά τύπο δωματίου και κατηγορίες πελατών), καθώς και δείκτες απόδοσης για όλα τα service units.
Στη συνέχεια συντονίσαμε τη διαδικασία αυτοματοποίησης των αναφορών αυτών, αξιοποιώντας την υπάρχουσα μηχανογραφική υποδομή, παρουσιάσαμε και εξηγήσαμε τις αναφορές αυτές στη διοικητική ομάδα, και εργαστήκαμε με τη Διοίκηση για να θέσουμε ένα πλαίσιο στόχων για τη μονάδα και τις επιμέρους λειτουργίες της, την πορεία των οποίων συζητούσαμε σε μηνιαία βάση για τους πρώτους 3 μήνες από την υιοθέτησή του.

* Λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη την εμπιστευτικότητα των πελατών μας. Ενώ έχουμε αλλάξει τα ονόματά τους, τα αποτελέσματα είναι πραγματικά.
Αποτελέσματα
Ενισχυμένη Κερδοφορία σε Σύντομο Χρονικό Διάστημα
20%
αύξηση στο revPAR
15%
Αύξηση στο service revenue ανά φιλοξενούμενο
Περισσότερες Ιστορίες Επιτυχίας

Επικοινώνησε μαζί μας

Μάθετε περισσότερα για το πώς η ONISIS μπορεί να σας βοηθήσει να δώσετε λύσεις στις δικές σας εξειδικευμένες ανάγκες


      Παμε να δημιουργήσουμε την επόμενη επιτυχημένη ιστορία μαζί