Βιομηχανική Μονάδα επαναπροσδιορίζει την εμπορική της λειτουργία

SharePrintBookmark
Βοηθήσαμε μια πολλά υποσχόμενη επιχείρηση να ανακαλύψει ότι το σύνολο είναι πολύ περισσότερο από το άθροισμα των μερών
Η Περίπτωση
Μετά την ανάληψη της ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΑΕ από τους διαδόχους των ιδρυτών, η εταιρεία, που μετρά 30 έτη λειτουργίας, έθεσε ένα φιλόδοξο στόχο: να αναπτύσσεται με ρυθμό 15-20% ετησίως για τα επόμενα 5 χρόνια. Για να φτάσουν εκεί, μας ζήτησαν να τους βοηθήσουμε να βρουν νέους πελάτες και να αξιοποιήσουν με τον καλύτερο τρόπο τους υφιστάμενους.
Πώς Δουλέψαμε
Ως πρώτο βήμα, αναλύσαμε τα στοιχεία πωλήσεων & τιμολόγησης, την εξέλιξη του προϊοντικού μείγματος, αλλά και τους υφιστάμενους πελάτες, αναγνωρίζοντας μια σειρά από παράγοντες, η αξιοποίηση των οποίων θα μπορούσε να φέρει το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα. Με τη μεθοδολογία ανάλυσης του Sales Analyzer, η ομάδα μας συνδύασε τη βαθιά της τεχνογνωσία με την προχωρημένη ανάλυση δεδομένων, για να καταλήξει σε έναν οδικό χάρτη στρατηγικών βημάτων, αλλά και τακτικών ενεργειών για την επίτευξη του στόχου.

Από την τμηματοποίηση που κάναμε σε προϊόντα και πελάτες, δείξαμε στη Διοίκηση ποιοι είναι οι πελάτες που πρακτικά είναι κερδοφόροι, σε ποιους υπάρχει η δυνατότητα προώθησης πρόσθετων προϊόντων (κάτι που δεν είχε γίνει μέχρι στιγμής), αλλά και ποιοι πελάτες επιβαρύνουν την επιχείρηση υπέρμετρα, καταλήγοντας να είναι ζημιογόνοι, επιβαρύνοντας την επιχείρηση και αναλώνοντας πολύτιμους πόρους από το τμήμα πωλήσεων, προσδιορίσαμε το προφίλ των πελατών-στόχων, ενώ φέραμε στο προσκήνιο την προοπτική για συμφωνίες με μεγαλύτερες δεσμεύσεις ποσοτήτων, αξιοποιώντας ένα ευέλικτο σχήμα πιστωτικών διευκολύνσεων.
Ως δεύτερη φάση, βοηθήσαμε την εταιρεία να χτίσει ένα ολοκληρωμένο σύστημα παρακολούθησης της αποδοτικότητας των πωλήσεων και να υλοποιήσει ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο στοχοθεσίας και οργάνωσης της ομάδας πωλήσεων.

* Λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη την εμπιστευτικότητα των πελατών μας. Ενώ έχουμε αλλάξει τα ονόματά τους, τα αποτελέσματα είναι πραγματικά.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Λιγότεροι, καλύτεροι πελάτες με μεγαλύτερους τζίρους
22%
αύξηση πωλήσεων
17%
αύξηση στο μέσο τζίρο ανά πελάτη
29%
βελτίωση στο μικτό περιθώριο
Μέσα σε 3 μήνες είδαμε μια εντελώς νέα εμπορική κουλτούρα και δομή
Περισσότερες Ιστορίες Επιτυχίας

Επικοινώνησε μαζί μας

Μάθετε περισσότερα για το πώς η ONISIS μπορεί να σας βοηθήσει να δώσετε λύσεις στις δικές σας εξειδικευμένες ανάγκες


      Παμε να δημιουργήσουμε την επόμενη επιτυχημένη ιστορία μαζί